Wednesday, November 22, 2006

Viikonloppu meni ja mukavaa oli. Hukkasin kannykan ja kaikki rahatkin on menny. Konetta en saa nettiin ja se olis mukava saaha ni vois jotain noista luonnosvihon jutuista laitella nettiin.

Oltiin semmosella farmilla kolmen tunnin ajomatkan paassa ja siella oli hauskaa. Otin kitaran ja vahvarin mukaan ja yot lapi rokattiin vanhoja klassikoita ja tyypit oli innoissaan. Kenguruita pomppi takapihalla kokoajan ja kaikkea semmosta. Mukavata siis.

Tassa oon vaan jumitellu paivat pitkat ja piirrelly juttuja ja vesivaritussit on ihan tyhjia ja ne pitas tayttaa, muttei oo yhtaan rahaa. Piirran sitten vaan lyikkarilla ja valkosella liidulla ruskeelle paperille. Hyvaa tulee. niin ja soittelen kitaraa. Ei mitaan kummempaa. Tanaan mentiin vaihtaripoppoolla rannalle ja oltiin koko paiva kahestatoista viiteen olin. Aurinkorasva oli 50+ ja nyt odotan innolla, etta paloinko vai en. hah. Oli eka paiva, kun olin nain kauan auringossa putkeen ilman paitaa. Pakko se on jossain vaiheessa ihtensa polttaa. Sitten kun oon palanu, alan vasta ruskettumaan. Niin se on aina ollu. Melaniini kuitenkin nayttaa olevan aika vahissa meikalaisen masulla.

Sain tietaa mahollisen paluupaivani ja se olis 27. heinakuuta. Mun mielesta jotenkin aivan liian myohaan. Tuun kotiin ja meen kouluun ja oon viela ihan jetlageissa. Koulu alkaa kuitenkin usein elokuun ekalla viikolla ni mahan oon ihan hukassa. Jotenkin ahistaa kauheasti tietaa, ettei kerkea ollenkaan olemaan Suomessa ja kotona ennenkun pitaa osata taas olla oikeassa elamassa. Jotain pitaa keksia miks haluaisin menna aikasemmin, mutta tuskin naa suostuu mitaan muutoksia tekemaan. Suoraan sanottuna ihan heti pyllynreijasta koko touhu tuommoseen aikaan palata. En tiija. Tuntuu, etta en kerkea ollenkaan hengahtamaan ennenkun pitaa ruveta opiskelemaan taas kunnolla. Tuun taalta koulusta Suomeen suoraan kouluun ja periaatteessa oon siis puoltoista kouluvuotta putkeen koulussa.

Todellisuudessa mulla ei varmaan olis sen kanssa mitaan hataa, mutta nyt vaan jotenkin tuntuu kauhealta, kun koko ajan oon luullu, etta me ite jarkataan meidan paluulennot ja, etta olisin tulossa joskus heinakuun alussa tai jopa kesakuun lopuilla ja olis aikaa olla ja ihan rauhassa palata kotiin. Nyt pitaa menna jotain hypernopeutta kaikki fiilikset lapi siella ja sitten onkin koulua jo.

perhanuus.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jätkä kirjotti "nain kauan auringossa putkeen ilman paitaa". ..ei mulla muuta..oon hiljaa

11:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja ei valtterikaa arvannu että tartun just tuohon pätkään postista..

11:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

:D:D:D:D:D repesin joonaksen kommentille ku en tajunnu sita lukiessani sun postia :D

me saatiin riikan kans ite valita millon tullaan kotio o_O

2:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vai semmosia se siellä :D

10:30 AM  

Post a Comment

<< Home