Monday, October 02, 2006


niin ja vielä kuva vesiputouksilta niin, että minä oon siellä.

jes.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sä oot niin komea siinä putouksen vieressä..

8:37 AM  
Blogger Antti Kemppainen said...

minä tiijän!

9:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Moi Antti!
Siellä vaan vesiputouksilla. hmm. Myöhäiset syntymäpäivä onnittelut. :) Sanna ei kuulemma ollut laittanut minun nimeä sun svengaavaan synttärikorttiin, koska minä uhkasin lähettää sinulle kirjeen. Noh, ajatushan on aina tärkein, vai mitä? Taisin tosiaan kirjoittaa kaksi riviä sitä kirjettä. huh. ehkä saan joku päivä revittyä itseni koneelle ja kirjoitettua sinulle mailia tjs, mutten voi luvata. Tiedäthän sinä minut. Yritän edes päästä kommentoimaan tänne blogiisi joskus. :) Pidä hauskaa ja paina kaikki tarkasti mielees niin voit sitten kertoa minulle kaiken kun tulet.

p.s. sä oot tosi komea tossa vesiputouksella. xD

8:55 AM  

Post a Comment

<< Home