Tuesday, August 22, 2006

Tänään oli koulua taas ja tuntui jotekin siltä, että nyt jo kuuluin sinne ja olin asian ytimessä.
Lauantaina tapaan tyyppejä koulusta ja hommaillaan jotakin.
Huomenna meen post-officeen ja aattelin, että voisin vaikka leffassa hyrähtää, kun sain rotareiden kuukausirahankin ja oon ihan sikarikas.

Tänään oli Rotareiden iltakokous ja siellä syötiin hyvin. Se oli joku paikallisen ammattikorkean ravintola ja ne opiskelijat teki sitä semmosena koulutyöjuttuna sitä meidän ruokaa ja tarjoilemista ja kaikkea. Oli hyvää. Otin kananrintaa, jonka päällä oli kuningaskatkarapuja ja alla oli semmosta kasvismörskettä. Olihan se maittavaa. Kokous itsessään oli juuri niin mahtava, kun voi kuvitella kokouksesta, jossa on sata ihmistä ja keski-ikä on arviolta 68v. Siis riehakasta fiilistelyä ja vaatteita repeyty ja muuta. Onneks olin vähän nuorempana siellä pitämässä niitä kurissa.

Nyt kuitenkin nukkumaan, mutta ensin ehkä yksi jakso lostia. Season 2 episode18. Edellisessä jaksossa aloin vähän jo hajoilemaan. Tonille vaan tiedoksi. Hei kertokaa terkut kaikille ja nyt alan pikkuhiljaa käsittämään, että oon vaan jotenkin jarruttanu tätä kaikkea. Täällä ollaan vuos ja mitä minä sitä suremaan. Siinä se menee sivussa niinku aina ennenkin. Sit kun tuun takasi ni oon jo iso.

Kuviahan ei oo, kun oon tylsä.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Velmu sarja tuo lost kyllä. Mites neljän gigan kuukausikiintiö siirrolle kestää lostin waretuksen? Juu ei muutaku hauskaa vuotta siellä. Onhan tuo näin Intternetin aikakautena ihan erilaista varmaan olla vaihto-oppilaana ku ennenwanhaan, kuulumiset ja kommentit sekä valokuvat siirtyy reaaliajassa pallon puolelta toiselle eikä maksa juuri mitään, jos mitään.

11:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hihi, Lost :P

12:08 PM  

Post a Comment

<< Home