Sunday, August 13, 2006

AUSTRALIA TAKEOUTS!

kohtaus #1
vanha mies- Have you got snow in Finland?
minä- Oh yes we do. Quite a lot actually, in the winter.
vanha mies- Oh is that right? I've heard that you have lots of polarbears in there too? Aren't they dangerous?

FAIL!

kohtaus #2
vanha mies- You have a lot of lakes in Finland do you?
minä- Yes we do. Finland is actually called the land of thousands of lakes.
vanha mies- So you do fishing a lot do you?
minä- Well.. Some do and I think it's a quite a usual thing to do.
vanha mies- SO in the winter you make a small round hole to the ice and put your bait there?
minä- Yes. Exactly.
vanha mies- Well but what if you catch a seal? (ei humoristiseen sävyyn sanottuna vaan tosissaan)

FAIL!

Semmosen sedän tapasin. Sedällä on nyt totuudenmukaisempi kuva Suomesta ja pilkkimisestä ja hylkeistä.
Hassua oli minulla vähän, mutta vanha Sri lankan mies ei tietenkään voi tietää mitään Suomesta ja ymmärrän sen.

Yksi hassu juttu oli vielä se, että keskusteltiin isolla porukalla asioista ja sitten puheenaiheeksi tulivat kiinasta ja intiasta kansainvälisellä ajokortilla olevat ihmiset, jotka eivät osaa ajaa. Homma meni näin:
Tyyppi oli jollakin rampilla ja ei osannu ajaa yhtään ja oli yhtäkkiä ajanu autonsa semmosen kaiteen päälle ja pudonnut alas toiselle tielle jonkun auton päälle. Ihmisille ei ollut sattunut mitään, mutta putoaja oli mennyt paniikkiin ja painanut kaasua hurjana ja saanut ajettua jollakin ihmeen keinolla neljän muunkin auton päälle. Kuusi autoa pilalla pienessä hetkessä. ihan hyvä saldo.

Tänään oon kirjottanu kolme eri postia. ja kaikki kauhean pitkiä. Pitää varmaan vähän rajottaa. Tuskin kukaan jaksaa näitä lukea :P

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

no elä ihmeessä rajota.. :D oon lukenu kaikki nää ja on ihan kiva kuulla mitä sillä puolella palloa tapahtuu.. :D

2:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kirjota vaan, eise hukkaan mee.
Oon eläny ihan myötätunto fiiliksissä näitä posteja lukiessa :D
Kuvat r0x0r, niitä on aina kiva kattella.
Pärjäile.

1:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sitä itsekkin tahdon sanoa, että eipä mittään ja lueskelen noita juttuja koska ne jänniltä vaikuttaa. Pyöriikö siellä vessanpöntössä vesi eri suuntaan? Tänään tuota fysiikan tunnilla oli ja tiesin ennenkin mutta en ole päässyt tarkistamaan. Pidäppä nyt kuitenkin ihtes miehenä ja siinä sivussa hyvää jatkoa sekä elämää ja kaikkea semmosta.

1:43 PM  

Post a Comment

<< Home